با اعلام استارت لیست نهایی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی 2013 جهان، تقیان و مولایی در صدر اوزان خود ای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسابقات جهانی وزنه‌برداری - لهستان
تقیان و مولایی در صدر اوزان 77 و 105+ کیلوگرم

با اعلام استارت لیست نهایی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی 2013 جهان، تقیان و مولایی در صدر اوزان خود ایستادند.

خبرگزاری فارس: تقیان و مولایی در صدر اوزان 77 و 105+ کیلوگرم

و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، هشتادمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان جهان در حالی از فردا با حضور 188 وزنه بردار از 53 کشور دنیا آغاز می شود که مجید عسکری، به عنوان نخستین نماینده ایران ساعت 21 و 25 دقیقه روز سه شنبه 30 مهر ماه روی تخته خواهد رفت. عسکری با رکورد ورودی 303 کیلوگرم در دسته 62 کیلوگرم در رده هشتم قرار دارد.

اما بر اساس استارت لیست نهایی، شاخص ترین وزنه برداران ایرانی رسول تقیان و بهادر مولایی هستند. تقیان در دسته 77، با رکورد ورودی 365 کیلوگرم بالاتر از ژیائوجون لو، قهرمان المپیک 2012 لندن که رکورد ورودی 360 کیلوگرم را داده است، در صدر جدول قرار دارد. در دسته فوق سنگین هم با وجود چهره های سرشناسی چون آرتم اوداچین از اکراین و روسلان آلبگوف از روسیه، این نماینده کشورمان بهادر مولایی است که با رکورد ورودی 445 کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود.

دیگر شانس مدال تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های جهانی لهستان جابر بهروزی است. بهروزی با رکورد ورودی 335 کیلوگرم بعد از دانیل گودلی از آلبانی که رکورد ورودی 336 کیلوگرم را داده است در رده دوم دسته 69 کیلوگرم قرار دارد. البته در این وزن وزنه بردارانی از ونزوئلا، کره شمالی، روسیه و چین هم رکورد ورودی 335 را داده اند تا در کنار جابر بهروزی از دیگر شانس های کسب مدال باشند. در این وزن سجاد بهروزی، دیگر نماینده کشورمان با رکورد ورودی 328 کیلوگرم در جای نهم قرار دارد.

در دسته 105 کیلوگرم هم دو نماینده ایران محمدرضا براری و کیا قدمی با رکوردهای ورودی 403 و 402 کیلوگرم به ترتیب در رده های دهم و یازدهم هستند. در این وزن روسلان نورودینوف از ازبکستان با رکورد ورودی 420 کیلوگرم صدرشنین است و چهره های سرشناسی چون مارسین دولگا از لهستان، آندری آرامنائو از بلاروس، دیوید بژانیان از روسیه، بارتلومی بونک از لهستان با رکوردهای 411 و 410 کیلوگرم دیگر شانس های کسب مدال به شمار می روند.

در این میان تنها نماینده تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در گروه B رقابت می کند علیرضا دهقان است. این وزنه بردار 17 ساله که با امید شکستن رکوردهای نوجوانان جهان قدم به مسابقات جهانی بزرگسالان گذاشته است، در دسته 94 کیلوگرم با رکورد ورودی 374 کیلوگرم در رده سوم  گروه B و رده سیزدهم کل شرکت کننده های این وزن قرار دارد. در این وزن و در غیاب ایلین ایلیای نامدار، الکساندر ایوانف از روسیه به همراه دو وزنه بردار از قزاقستان (ولادیمیر سیدوف و الماس اوتشوف) با رکورد ورودی 400 کیلوگرم صدرنشین هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 781
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 787
بازدید ماه : 899
بازدید کل : 13141242
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7